Monday, October 31, 2011

sentap lima minit.

topik harini berkaitan sentap aku semalam kejap.

aku jenis sentap kejap. kejap je. 5 minit. lepas tu, aku cool down. sebab aku jenis fikir baik buruk semua benda. aku fikir jauh. imaginasi tinggi sangat.

so semalam, ada orang macam tuduh aku tak buat kerja aku masa #octtwtfest haritu. aku tweet sarcasm pon dia tak faham. pastu cari gaduh. macam dia bagus sangatlah cerita dia. jadi, lepas aku dah malas sangat nak layan, aku pon cari bekap. macam malays biasa, sikit sikit cari back up.

aku tanya siapa yang saksi aku buat kerja aku masa #octtwtfest haritu. ramai bekap aku. ramai. nampak sangat aku ni dedikasi buat kerja.

dah siap, aku post lah macam biasa dekat youtube. dan aku terus email orang guiness world record video yang aku dah siap edit tu.

dekat twitter, ramai suka video tu. semua cakap good job bagai.

orang guiness world record tu sendiri sms aku cakap "a very nice video".

dia sorang je menggelabah.

kelakar tak entry kali ni?