Friday, November 4, 2011

#TTVCribs Episode 1.

senarnya bosan duduk rumah, korang tak boleh nak bantah cakap aku, memang terpaling lahanat rasanya. rasa nak cucuk cucuk dada ni dengan pisau. bosan nak mati. nak kerja, memilih sangat. gaji tak berbaloi lah, jauh sangat nak berulang lah, taknak kerja office hours lah, taknak beban kerja bawa balik rumah lah. pastu end up duduk rumah je kerja goyang kaki. dah 3 bulan. lama.

jadi bila dah terlampau bosan dekat rumah ni, aku selalu lah keluar rumah. cari kerja (baca: hobi diri sendiri).

haritu masa kerja (baca: yang ni betul betul kerja) dengan @techsupremo, buat corporate video, kitorang diletakkan dalam satu bilik ni. awesome gila bilik ni. dan terus tech terfikir nak buat rancangan ala ala mtv cribs. aku ni pulak jenis pantang benda benda cool macam ni, terus on.

jadi aku pon sekarang ni jenis yang malas nak type panjang panjang, hah ni korang tatap lah puas puas #TTVCribs episod satu: @iamlepp.

footnote: tak payah nak hentam aku kalau color lari ke jadah apa ke. benda ni bukan nak masuk tv pon. bye.

No comments: