Saturday, December 4, 2010

orang gila tak mengaku dia gila.

pernah tak kita kita ni mengaku kalau kita buat salah? aku bajet mesti lebih 80% yang tak pernah mengaku. mesti punya.

contoh paling terdekat, aku. aku selalu stalk awek dekat facebook, dekat twitter. tapi aku tak pernah nak mengaku. eh kejap, selalu aku mengaku je kalau aku stalk.

kejap cari contoh lain.

hmm.

okay, contoh dah jumpa. contoh paling dekat, aku. aku selalu mainkan perasaan perempuan. tapi aku mana pernah nak mengaku aku mainkan perasaan perempuan. eh kejap. bukan perempuan ke yang mainkan perasaan aku?

contoh lain contoh lain.

aku sebagai contoh. aku suka tikam belakang kawan kawan aku. tapi pernah pulak aku tulis dalam blog ni, yang aku tikam belakang kawan aku? mestilah tak pernah. gila apa nak mengaku? tentu tentu orang gila tepi jalan tu tak pernah nak mengaku yang dia gila. kan?

aku bagi contoh lagi satu. kau kena tahan polis, sebab langgar traffic light merah. tapi kau seboleh cakap yang kau tak langgar kan dekat abang polis tu kan?

ha? kau tak cakap yang kau langgar?

tengok. kau dah buat benda yang aku cakap ni.

kau dah buat salah, mestilah kau taknak ngaku yang kau buat salah kan?

7 comments:

syahid said...

orang kacak tak cakap dia kacak.

pernah aku cakap dengan orang aku kacak?

ekhem.

Elmi said...

mana aku nak tau. hahaha

tapi aku selalu je ngaku yang aku handsome.

eh kejap.

haa ye lah.

eh?

okedkama said...

aku bodoh.

Elmi said...

err okay.

afiqsiddhartha said...

kama bodoh. Eh.

Anonymous said...

aku tak paham ape ko cakap nih.

Elmi said...

afiq : tu lagi kejam. hahah

ieka : aku deep sangat ke? hahah