Monday, October 18, 2010

kau yang aku idamkan.

aku memang dilahirkan untuk menjadi seorang yang memilih. dari makanan, tempat tidur, tempat berak, sampailah ke girlfriend.

ada orang pernah tanya aku, ciri perempuan yang aku nak. apa pasal susah sangat aku ni nak dapat jumpa 'the one'.

jawapan aku mudah. 'entah'.

aku rasa dulu pernah aku blog pasal ciri wanita idaman aku. err gadis idaman. (wanita kedengaran macam aku minat perempuan umur rozita che wan) tapi bila dibaca balik, aku rasa aku dah tak nak dah perempuan yang macam tu kot.

i told you, aku dah matang!

ehhh.

okay. perempuan yang aku sedang cari mesti bercirikan begini:

satu - aku paling suka perempuan yang ada otak. maksud aku, perempuan yang ada intelligence. bila nak cakap, dia pakai otak. bila nak buat apa apa, dia pakai otak. aku benci perempuan yang agak, well, lembab. slow. aku tak suka. sebab aku ni jenis yang, aku pon tak tau nak cakap macam mana. jadi aku rasa, perempuan yang slow, pasti takkan paham aku. dan mungkin aku akan muntah nak melayan perempuan yang slow.

dua - independent. dia boleh hidup berdikari. sebab aku tak berapa nak suka perempuan yang terlebih manja. korup pada aku. bila kau terlampau manja, kau otomatik masuk dalam kategori gedik. dan perempuan gedik, cuma layaknya duduk dalam rumah tunggu lelaki sampah* masuk meminang.

tiga - perempuan tu mesti tau perangai aku macam mana. aku mungkin agak flirty dengan perempuan perempuan lain. flirty maksud aku, aku suka melayan. tapi bukan di dunia nyata. cuma dalam dunia siber. contoh twitter dan facebook. aku memang suka melayan perangai perangai gila perempuan perempuan dekat sana. tapi tolong faham satu, kalau aku cinta, aku akan cuma cinta kau sorang saja. perempuan lain tu cuma kawan untuk aku hilangkan rasa stress dalam kepala aku. kau berhak jeles, tapi kau kena tau yang aku cuma sayang kau. aku bukan jenis lelaki yang akan larat tampung perbelanjaan untuk keluar date dengan dua tiga orang perempuan. nak ajak sorang keluar dating pon susah. jadi tolong paham.

sebelum aku jadi emosi dalam entry ni, baik aku berhenti menaip. aku dapat rasa yang entry ni macam aku menujukan kepada seseorang.

jadi persoalannya bukan sama ada aku memang memilih atau tidak, tapi persoalannya, wujud ke perempuan yang macam ni?

aku kenal sorang. tapi dia tak boleh terima aku semacam mana yang aku terima dia kot? i don't know.

aku kan loser. mana ada perempuan nak.

okay bye.

*sampah = lelaki lelaki bangsat yang tak pernah nak bersyukur dengan apa yang dia ada. dah ada girlfriend sempurna, tapi masih ada hati nak berfoya foya foya foya foya fuck you. lelaki macam ni yang banyak tutup peluang aku mengorat gadis idaman aku.

4 comments:

LUMUT said...

aku ade copy sesuatu dalam entry kau ni,..and 1 day aku nak naikkan dalam blog aku...nnt aku credit nama kau..

sori copy..thanks..

celaka lalaki sampah.

zotzawson said...

cayalah!

Stranger said...

kau kena cari perempuan yang betul2 kuat untuk terima fakta ketiga kau.

scha said...

hadoi..penat aku tunggu kau ber awek~