Tuesday, July 13, 2010

gila babi punya jujur ni.

aku tau ramai yang dah duk meluat gila dengan aku punya blog sejak dua menjak ni. asyik duk ceghita pasai bola ja. bosan wei. kalau duk ceghita benda betui takpa. ni duk bebel entah apa entah aku pon tak tau aih.

okey boring.

seminggu dua ni aku dihujani dengan satu soalan yang sama, tapi lain sumber. ramai yang tanya. dan tak lupa, kawan kawan baik aku, yang duk bahan aku pasal benda ni.

kenapa aku masih belum ada yang punya.

boring gila soalan ni. boring gila sampai aku terpaksa tulis blog dengan harapan semua orang baca dan takkan tanya lagi dah soalan ni. gila pathetic.

yang paling aku tak boleh belah, ada yang sampai hati cop dekat dahi aku ni setepek yang aku ni gay. pergh. menusuk. aku cuma akan jadi gay kalau giring nidji atau fernando torres nak dekat aku. itu saja. gila babi statement cari gadoh.

okey okey.

kenapa ?

aku jujur je lah senang. malas nak duk pusing pusing fakta.

aku ni memilih. dan aku cepat gila bosan dengan perempuan.

first, kalau aku tak memilih, confirm aku main sebat je apa yang ada depan mata. tak ada lah aku duk cari, cari, cari sampai tak jumpa jumpa. kan ?

second tu, aku cepat bosan. kalau ada perempuan yang aku sangkut, mesti aku tak boleh nak tahan lama sikit nak cuba mengorat dia sampai dapat. mesti aku akan cari jalan untuk jauhkan diri dari perempuan yang aku suka tu sebelum perempuan tu betul betul jatuh hati dengan aku. sebab apa ? sebab aku cepat bosan.

kadang kadang tu, orang kata aku loser sebab tak dapat perempuan yang aku kejar tu. satu je aku tanya balik dekat dorang, aku kejar ke masalahnya ? ke aku biar je dia main tarik tali sorang sorang ? heheh.

tu sebab sampai la ni aku duk takdak pasangan. buat malu ja pergi sini sana orang tanya, malam ni elmi tengok bola dengan awek ka ?

aku jawab dengan senyuman ja wei. gila babi menjatuhkan maruah betui.

2 comments:

Ikmal Ibrahim said...

ko jangan lupa deal kita.

coffeeaddict said...

alaa i takde boyfren pun rilek je ni. hahaha.