Monday, May 31, 2010

tak ada balls.

tadi pergi youth. harapan tinggi gila bajet macam nak menang pertandingan video NST hari tu. tapi kalah. nak buat macam mana , tak ada rezeki atau dalam bahasa kasarnya , loser.

harapan menggunung kedua untuk youth adalah barisan para gadis. ternyata tidak mengecewakan apabila gadis yang mengerumuni aku [tipu] memang ramai gila. tambahan pula , semuanya panas*.

tapi seperti biasa , kalau duk pandang je awek-awek ni semua , memang tak kemana. perlukan keberanian untuk menegur. perlukan keberanian untuk tidak dilayan didepan orang ramai. perlukan keberanian yang cukup besar.

aku seperti yang semua tahu , seorang yang sangat pemalu. sangat.

jadi memang dalam mimpi pon aku takkan approach sesiapa gadis dekat youth tu hah. pandang pon 3 saat je paling lama yang aku boleh tahan. itu sebab aku perlukan cupid walaupun aku seorang cupid.

jadi pulanglah aku dengan tangan kosong. kecuali button badge pemberian kawan along yang single dan cantik itu dan juga buku hasil nukilan Jayzuan yang aku bawa pulang. tiba tiba rasa nak tulis buku jugak nanti bila umur sudah mencecah 28. dan entry ini akan jadi bab satu buku itu nanti. amacam suka tak ?


*panas = hot. dalam erti kata lain , terlalu gorgeous sampai buat hidung berdarah.

No comments: