Thursday, June 3, 2010

show untuk kawan kawan.

okey aku ada benda nak buat hujung bulan ni. ingat nak buat bulan depan , tapi kelas kebanyakkan kita kita ni dah start dah bulan tujuh. tak gitu ?

since camni cap ehh aku tu dah lama macam berkubur , aku ingat nak revive balik benda bodoh tu. first step aku , aku nak buat acoustic night. dan camni cap ehh takkan ada lagi interview interview orang ni dah. aku nak buat acoustic night je. the series !

kau orang mesti pernah dengar frinjan , akar dan the rocket show. kan ?

aku nak buat event yang macam tu jugak. tapi kali ni , untuk kawan kawan aku yang tak berhenti sokong aku dari belakang. sekarang ni masa aku pulak nak sokong kau orang dari belakang. aku akan buat shows yang boleh buat kau orang semua tunjuk dekat orang ramai muzik kau orang. shows yang boleh buat kau orang ada fan base yang cukup untuk push muzik kau orang.

paham tak maksud aku ?

kalau frinjan ada mohd jayzuan dan beeha. kalau akar ada otam dan azreel azhar. dan kalau rocket show ada the dearly missed dengan the anamys affair. show aku ni pulak akan ada , kawan kawan aku.

dulu aku ada teringin nak buat gig , dan aku berjaya buat gathering raingers tu kan ? sekarang aku nak buat benda ni , takkan tak boleh kot kan ?

jadi , first show adalah 25 jun ini. tempat dan line-up masih perlu dirahsiakan. unsur suspens untuk memberikan lebih impak kepada flyers yang bakal keluar tidak lama lagi.

aku pon nak jugak jadi macam kakak aku , kak wani tu jadi event organizer jugakkk.

amacam suka tak ?

4 comments:

Anonymous said...

kau pernah tgk nota cinta coffee mate? kalau kau pernah tgk kau dapat agak ta tajuk lagu dia?

afiqsiddhartha said...

Ok. Mantap ni mantap. Aku tunggu woi!

paizhassan said...

ahh bagi la aku tolong kau sekali. aku pun rajin bab bab organize jadah sume ni

Azizulhakim Salleh said...

cun bro, good luck utk ko!