Sunday, April 18, 2010

tolong jangan perasan

aku ada cerita. cerita aku ni kalau dikisahkan secara detail , mesti boleh buat novel. lepas tu adaptasi jadi filem. serius.

kau orang pernah tengok 500 days of summer ? okey , cerita aku lagi sedih dari cerita tu. plus , cerita aku lagi best la semestinya.

3-4 minggu ni aku boleh cakap yang aku happy. mungkin sebab aku rasa yang aku dah jumpa the one. tapi aku serius tak pernah cakap dan tak pernah admit dekat dia yang aku suka dia. aku cuma bagi hint je. aku rasa dia perasan hints aku. dan aku rasa dia dah bagi respon okey.

jadi sebab tu aku tak pernah mengaku dekat dia yang aku suka dia. aku senyap je , sebab aku taknak dia fikir aku ni gelojoh dan tak sabar.

tapi serius , hati aku berbunga gila 4 minggu ni. cuma dua tiga orang je tau pasal benda ni.

bila aku dah rasa aku dah nak cuba serius , nak cuba terus terang , nak cuba up satu level. aku dapat tau dia dah ada orang lain.

sekarang nak menangis pon dah tak guna. padahal tadi baru beli sesuatu untuk dia.

padan muka elmi. tak sedar diri.

No comments: