Friday, January 20, 2012

flashmob.

timeline twitter aku bising dengan flashmob MAS. semua cakap gempak lah apa lah. aku pon tengok.



40 saat, aku tutup. aku gagahkan diri, aku tengok balik. sampai habis.

kenapa ciplak?



there's a saying, "kalau nak tiru, do it better". it's not even a flashmob pon.

first rule of the flashmob: kena kejutan. bukan dah ada tripod standby nak record. cameras should be hidden. and bukan dah ada lighting siap siap orang pasang. mana ada flashmob orang pakai lighting, doh?

second rule of flashmob: dah habis flashmob, lima saat, terus berambus dari tempat kejadian. bukan pose sampai habis orang ambil gambar.

MAS' flashmob is not even a flashmob. it's high school musical. i'm sorry for being honest.

this is by far, Malaysian best flashmob.



i'm a fan of flashmob. don't ruin the "flashmob" term. kalau tak reti buat, jangan buat.

No comments: