Tuesday, August 9, 2011

kehidupanku gemilang.

quick update. just in case you missed me.

masih single dan available.

dalam setahun ni, sudah direject sebanyak lima kali. oleh lima wanita berbeza. which is a not cool fact.

tetapi pengalaman mengajar.

aku tak cari pon perempuan super awesome. dan aku memang taknak perempuan sembarangan.

aku memilih sangat. sebab apa? sebab aku bukan jenis yang menyakiti. yang mempermain. dan yang memunahkan.

benda cinta cinta ni bukan boleh buat main. kalau tuhan kata belum ada, aku redha.

nak paksa paksa buat apa? buat lek sudah.

tapi lima kali kena rejected, memang pecah hati. pecah hati lima kali setahun tak cool langsung rasanya.

maka aku membuat keputusan untuk meneruskan kehidupan gemilangku tanpa girlfriend sampai lah jodoh yang tuhan tentukan tu tiba.

ala girlfriend is not a big issue lah. girlfriend je pon. apa dia boleh buat sangat pon time aku susah? blowjob? pfth. batal puasa.

yes, aku copy paste dari twitter aku.

goodnight!

1 comment:

effa_dila said...

jodoh sudah ada di luar sana. tinggal masa untuk mengetuk pintu. Allah Maha Mengetahui. kadang-kadang kita rasa camtakbest bila dah jumpa 'jodoh' tapi tak kekal, tapi kita tak tahu n tak boleh imagine clearly pun yg jodoh sebenar sudah ada. sabar dan doa itu kunci. dah ada kunci tu, baru jodoh boleh masuk. insyaAllah :)