Thursday, January 6, 2011

been super busy lately.

blog aku yang ini makin bosan. mana taknya, aku duk post video saja. dah tak ada cerita. nak buat macam mana, been busy lah lately. kesana kemari. letih, tapi fun gila.

untuk pengetahuan semua, sekarang aku sedang dengan hujanband buat video backstage anugerah juara lagu 25. doa doakan hujan menang. nanti aku dapat bonus. boleh belanja korang makan.

jadi sekarang ni aku agak sibuk berulang ke bukit jalil. tapi motivation aku untuk tidak letih berulang adalah, Yuna dengan Adira. tu je motivation yang aku perlukan. gatal betul.

apa lagi entah aku nak bebel? and oh yes, aku ada couple projects lepas ni. tapi tak boleh nak kecoh. sebab belum ada kata putus lagi. kalau jadi, international la aku lepas ni collabo dengan production luar negara. wow wow wow rezeki!

okay sehingga berjumpa lagi!

nah tengok video ni.

2 comments:

penulis.sahaja said...

sofea jane.
habis lah kau xdapat bonus.

scha said...

tengok..kau tak memerlukan promosi,kau dah cukup famous..tapi aku tau,kau touching aku tak post blog utk kau kan? jgn la touching..meh aku buat 1 entry khas utk kau..

Bondi eh nanti pas kau dapat bonus..wahaha! wey,aiman nak pegi hong kong dowh..pow dia cepat!