Thursday, May 20, 2010

like

sekarang blog aku ni dah ada butang like. kalau korang suka , korang like je la ye ? sebab aku tau korang memang dah tak suka nak komen komen bagai dah ni. aku kenal korang bukan baru semalam. aku kenal sejak blog lama lagi. heh.

5 comments:

Penulis.Sahaja. said...

i like.

shakinah said...

aah la, takde keluar gambar.
hha sian kau

Along said...

nyampah.

ad baharuddin said...

weh aku nak jugak buat bende alah like ni.
tapi aku tak jumpe.
ajau aku ada bulih bryyy??

Elmi said...

http://cikhanie.blogspot.com/2010/05/macam-mana-nak-letak-butang-like-kat.html