Monday, April 26, 2010

kertas selamat

tadi first paper aku dari tiga. minggu lepas tak dinafikan aku macam sibuk dengan beberapa kerja. salah satunya yang impian nak pergi world cup. kalau aku tau dia extend tarikh tutup , tentu aku tak buat tergesa-gesa. buat bagi proper sikit. boleh pergi tengok hujan dan sebagainya. nst ni mencabar keimanan aku.

tapi walaupun aku sibuk , aku sempat je belajar sikit-sikit. hafal formula sini sikit , sana sikit. tengok past years questions.

sekali tengok , alhamdulillah , soalan past years memang keluar sebijik-sebijik. memang masa aku jawab soalan tu semua , aku senyum.

tapi percaya atau tak , sekarang aku dah lupa formula semua tu. padahal baru pagi semalam exam. percaya atau tidak , tinggal dua paper untuk diploma aku kalau aku tak sangkut lagi. wismilakgais.

No comments: